انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟
سرخط خبرها

فوت یک بیمار در بیمارستان آریا اهواز به دلیل قطعی برق تکذیب شد (۱۸ تیر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۳۴۲۶
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
فوت یک بیمار در بیمارستان آریا اهواز به دلیل قطعی برق تکذیب شد (۱۸ تیر ۱۴۰۲)
مدیر بیمارستان آریا اهواز گفت: سیستم تاسیسات و برق بیمارستان در مدار است و هیچگونه خلل و مشکلی برای خدمات‌رسانی بیمارستان و مراحل درمانی و بالینی بیماران ایجاد نشد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسینی شفیعی اظهار داشت: در ساعت ۱۳:۳۰ امروز به دلیل شدت گرما و افزایش دما در سطح شهرستان اهواز، کابل‌های ورودی برق بیمارستان و مفصل‌ها دچار آتش‌سوزی شدند و برق بیمارستان از مدار خارج شد.

وی افزود: بلافاصله پس از قطعی اتصال، سه دیزل ژنراتور بیمارستان وارد مدار شد و برق بیمارستان بدون کوچک‌ترین مشکل وصل شد.

مدیر بیمارستان آریا اهواز با اعلام اینکه تا این لحظه هیچگونه مشکلی پیش نیامد، گفت: سیستم تاسیسات بیمارستان در مدار است و هیچگونه خلل و مشکلی برای خدمات‌رسانی بیمارستان و مراحل درمانی و بالینی بیماران ایجاد نشد.

شفیعی بیان کرد: همزمان با بروز این حادثه نیرو‌های عملیاتی توزیع برق و همچنین خودرو‌های آتش نشانی در محل وقوع حادثه حاضر شدند و ایمن سازی محل و اتصال برق ورودی بیمارستان پرداختند.

وی شایعات مربوط به فوت یک بیمار متاثر از قطعی برق بیمارستان را تکذیب کرد و در ادامه توضیح داد: با فعال شدن دیزل ژنراتور‌ها و تامین برق بیمارستان، هیچگونه مشکلی در ارائه خدمات درمانی پیش نیامده و حال همه بیماران خوب و شرایط بیمارستان مساعد است.

مدیر بیمارستان آریا اهواز در پایان از اتصال برق ورودی بیمارستان پس از پنج ساعت عملیات تعمیرات و عیب یابی، خبرداد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->